BLOGGER TEMPLATES AND Tumblr Themes »
WELCOME TO MY DIARIES ON9 BLOGGER~^_^







Sunday 11 December 2011

MACAM MACAM

tadi pagi dlm pukul 8 gi isik minyak yg tengah dlm keadaan kritikal sebab b4 go petronas tmn aman  minyak dlm tong moto da kering kontang.kakq aku ckp"mesty sampai punyer dengan bannga nyer"ok,ondoway pown da bermule dari senai entah sampai ke tak?hmm..dengan segala bendol aq redah jekk sampai terangkat aku dibuad nyer sbb nak jimat minyak.takot xcukup sampai ke destinasi ke prtonas.huh.naseb bek la aku xtercampak time redah bendul tadii!!!haha.da sampai area tmn aman tuh tetibe moto yg aku bawak tuh da bunyik mcm kuda."hekkkhekkkkkkkk"aku pown terkejot lha kan.duhyaiii.janganlah nak mampus kat sinih.weiii.jaoh lagii nieyh.alahaiii.terpakse lha aku jalan kaki sambil tolak moto.dah lah moto tuh berat.hampeh btoll!da sampai depan kedai  mengecat kereta pulak tetibe orang tuh tegor aku"wahhh,moto losak arr"ujar dye.aq pown cakap lha"x uncle,mawu isik minyak sajer.moto mati tadii tengah jalan"pastuh dye pown tolong aku walaupon hanya bagii pinjam satu bekas tong isik minyak tuh pown da kira ok da.aku da bersyukur dah tuh.aku pown jalan lha kaki sampai ke  petronas.ala petronas dekat jekk nun kedai megecat tuh.dalam 800 meter lha kot.haha.da isik minyak dalam bekas tong tuh,aku pown kembali kedai tadii tuh sebab kebetulan moto aku dapat sampai area situh jekk.apelaa.naseb baek lha.low tak,habislah aku kene tolong orang entah pape jekk.manelah tahu kann?perogol ker,penyamun ker or tak pown nak culek aku karang..kan susaa.duhyaii.ape pown  aku bersyukur sebab selamat dan bertreima kaseh kat uncle tuh.semoge dimurahkan rezaki.AMIN~

okeyh,u all kite tukar topik pulak lha yerr.hehe.time petang pula aku nun family+anak sedare aku baru balek dari gunung pulai.bermandi mande kat situh.hoho.terbaikk!sampai kepale aku terhantuk dengan batu time tengah terapung atas air tuh n sampai kaki aku berdarah tersepak batu dlm air tuh skaly.perhh,memang sedappp.sampai aku terharu tahu tak.haha.terharu lha sangat?sampai cuak aku nampak kaki aku berdarah.apelaaa sangat bagi korang tapi bagi aku memang gilew.aku jalan pown da mcm kaki timpang.mcm ape daa.ayoyo!kaki aku berdarah 2 hari yg lepas pown da baik da but terkoyak balik.so berdarah lha lagii+kaki aku yg baru kena time bermandi mande at situh.sampai nampak daging+bernanah.tak sanggup aku melihat kaki ku ini.alamak dah mcm dlm lagu ape entah.haha.abaikan jelaa.ape pown tetap best walaupon kaki aku berdarah.gilerr kan?oke lha.sampai disini sahaja aku punyer celoteyh~hehe.kbaiii.

0 ulasan: