BLOGGER TEMPLATES AND Tumblr Themes »
WELCOME TO MY DIARIES ON9 BLOGGER~^_^







Wednesday 21 December 2011

result PMR this year is coming tommorrow lha.duhyaiii.takot seayh aku.pejam celik (2x) tarikh ecok 22/12/2011.lahaiii.mase terlalu pantas kan?mcm tak percaye jerkk aku nieyh.da la entah pape jerkk time aku jawab semua soalan.especially math.math lha yg paleng kurang sempat aku nk habiskn.for the 1st time paper math aku time pengawas tuh da mule kutip aku da mule cuwak.ade lagii tempat yg kosong aku tak hitamkan lagi dlm borang omr.dlm 18 khott.cm gituh laaa.hahaa.pengawas tuh pown jerit suroh letakkan pensel sekarang!kalau tidak,semua paper peperiksaan akan dibatalkan!aku pown cepat2 hentam hitamkan borang omr tuh.hanye tuhan tahuu jelaa time tuh betape gelisah nyer aku.ape pown aku just mampu bertawakal jerkk.
heee <3 . so u all hope korang dapat result yg cemerlang,gemilang dan terbilang macam semarak merdeka.haha.mcm ape daa."hidop 2012 yg ceria!!!  (3x)"ok lha.aku akan doakan tok korang semua semoge dpt result yg baik n jangan lupe jua doakan aku berjaye jugak k.wassalam~ :)

0 ulasan: